دنیای عجیب

دانلود از آپلودكده

 

دانلود از پرشين گيگ

Freemake Video Converter نرم افزاری سریع، قدرتمند و رایگان برای تبدیل انواع فرمت های صوتی و تصویری شما می باشد. این نرم عملیات تبدیل را به سرعت و باکیفیت بالا انجام می هد. همچنین این نرم افزار امکانات دیگری مانند ویرایش و رایت کردن فرمت ها را نیز دارا می باشد.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشين گيگ

 

دانلود از آپلودكده

حتما گاهی پیش آمده که خواسته باشید سی دی صوتی را در سیستم خود ذخیره کنید، ولی بعد از کپی گرفتن فایلهای صوتی از سی دی و کپی آن در سیستم فقط Shortcut های آن کپی شده و فایلهای صوتی بدون سی دی قابل اجراء نیست، با FreeRIP میتوانید به راحتی CD های صوتی را در سیستم خود کپی یا به اصطلاح RIP نمایید. FreeRip ابزاری کاربردی برای ویندوز است که امکان ذخیره سی دی های صوتی را در فرمت های  Wav, MP3, WMA, Ogg Vorbis , FLAC به کاربر می دهد.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلودکده

با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

دانلود از آپلود کده

نرم افزار DJ Music Mixer ابزاری قدرتمند جهت ترکیب و میکس آهنگ ها می باشد. با این نرم افزار کاربران قادرند تا با ابزارهای مختلف اقدام به ساخت و ترکیب آهنگ های مورد علاقه خود نمایند و یا تغییراتی را بر روی آن ها اعمال نمایند. این نرم افزار ابزارهای خود را به صورت کاملا گرافیکی در اختیار کاربران قرار می دهد و به این ترتیب کاربران نیز به راحتی قادرند تا از ابزارهای مورد نیاز خود استفاده نمایند. از ویژگی های برتر این نرم افزار می توان به قابلیت استفاده از نمونه های برنامه اشاره کرد. بدین صورت که می توان به عنوان مثال از افکت های آماده شده ترکیبی بر روی فایل صوتی خود استفاده نمایید. همچنین در این نرم افزار می توانید بر روی فایل های تصویری نیز عملیات ترکیب صدا را انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید قطعه های موسیقی را با هم ترکیب کرده و افکت مورد نظر خود را بر روی قطعه ها اعمال نمایید و در نهایت قطعه ترکیبی خود را پخش کنید. این نرم افزار محصولی از شرکت Program4Pc Inc می باشد.



ادامه مطلب

دانلود از پرشین گیگ

 

 دانلود از آپلودکده

 

MagicScore Note نرم افزار نت نویسی و آهنگ سازی است که توسط سایت musicaleditor.com روانه بازار گردیده.این نرم افزار در مقایسه با نمونه های مشابه مانند Sibelius و Final بسیار سبک بوده مناسب کاربران مبتدی و علاقمندان به موسیقی و نت نویسی می باشد.به کمک این نرم افزار فرایند آشنایی با نت نویسی برای کاربران آماتور بسیار خوب پیش خواهد رفت چون کار با نرم افزار MagicScore Note به سختی نمونه های مشابه نیست . به طور کل بازه در بر گیرنده کاربران این نرم افزار آهنگ سازان، نوازندگان موسیقی، دانشجوهای رشته ی موسیقی، علاقه مندان و حرفه ای های موسیقی میباشد که میتوانند به خوبی از این محصول استفاده نمایند.



ادامه مطلب
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد